Աշխատանքը և առողջությունը

Ֆիզիկական աշխատանքից սկսեցին ամաչել:

Այևմտյան մտավորական՝ Ալբեր Քամյուն կատակեցց իր նամակներից մեկում, որ կգա ժամանակ, երբ մարդիկ կսկսեն իրենց խնդրելով իրենց ծառաներին սիրով զբաղվել իր փոխարեն: Եթե ​​մեկը մյուսին սիրում է, նա ծառային կուղարկի, որ նրա փոխարեն սիրով զբաղվի։

Մի օր դա կարող է տեղի ունենալ: Մենք արդեն օգտագործում ենք տարբեր բաներ, որոնք անում են այլ մարդիկ, սերը միակ բանն է, որ մենք դեռ ինքներս ենք անում: Մենք հանձնարարում ենք ուրիշներին աղոթել մեզ համար: Մենք վարձում ենք քահանայի՝ մեր անունից աղոթելու և ծեսեր կատարելու համար: Մենք եկեղեցում քահանայի ենք հանձնարարում մեր անունից ծեսերը կատարել: Նույնիսկ աղոթքն ու երկրպագությունը մենք վստահում ենք ուրիշներին: Այսպիսով, եթե վստահենք, որ մեր ծառաները կաղոթեն մեզ համար, ապա հնարավոր է, որ մի օր որոշ խելացի մարդիկ իրենց ծառայության մեջ գտնվող մարդկանց պարտադրեն իրենց անունից սիրով զբաղվելու պարտավորություն։ Ո՞րն է դժվարությունը: Այն մարդիկ, ովքեր չեն կարողանա վճարել ծառայողին աշխատանքի դիմաց, կամաչեն, որ այնքան աղքատ են, որ իրենք ստիպված են դա անել:

Մի օր, հավանաբար, այս ամենը տեղի կունենա, քանի որ կյանքում շատ բաներ կան, որոնք կարևոր են, բայց հիմա մենք վստահում ենք մեր ծառաներին, որ դա անեն: Եվ մենք նույնիսկ տեղյակ չենք այն ամենի մասին, ինչին կարոտում ենք՝ կորցնելով կարևոր բաներ:

Ամբողջ ուժը, կյանքի ողջ կենսունակությունը կորչում է, քանի որ մարդու մարմինը և մարդու էությունը նախատեսված են որոշակի աշխատանքի համար, և այժմ նա ազատվել է այս աշխատանքից:

Մարդու գիտակցությունն ու էներգիան արթնացնելու կարևոր մասն է նաև պատշաճ ֆիզիկական աշխատանքը։

Աբրահամ Լինքոլնը մի առավոտ մաքրում էր կոշիկները։ Նրա ընկերներից մեկը, ով եկել էր նրան այցելելու, հարցրեց. «Լինքոլն, ի՞նչ ես անում, կոշիկե՞րդ ես մաքրում»:

Լինքոլնն ասաց. «Ես զարմացած եմ, որ դու ուրիշների կոշիկներն ես մաքրում: ես իմ սեփական կոշիկներն եմ մաքրում, իսկ դու՝ ուրիշների կոշիկնե՞րը :

Ընկերն ասաց. «Չէ, չէ, իմ կոշիկներն ուրիշ մարդիկ են մաքրում։»

Լինքոլնն ասել է. «Ավելի վատ է, երբ ուրիշները փայլեցնում են քո կոշիկները, քան, եթե մաքրքեք՝ ուրիշներինը»:

Ի՞նչ է դա նշանակում: Սա նշանակում է, որ մենք կորցնում ենք անմիջական կապը կյանքի հետ։ Աշխատանքի միջոցով կյանքի հետ անմիջական կապ է հաստատվում։

Դա Կոնֆուցիոսի օրոք էր՝ մոտ երեք հազար տարի առաջ։ Մի օր Կոնֆուցիուսը անցնում էր գյուղով և տեսավ մի ծեր այգեպանի և նրա որդուն, որոնք ջրհորից ջուր էին հանում: Ծերունու համար շատ ծանր աշխատանք էր նույնիսկ այն ժամանակ, երբ որդին օգնում էր նրան։ Իսկ ծերունին շատ ծեր էր։

Կոնֆուցիոսը կարծում էր, որ ծերունին չգիտեր, որ ցլերով և ձիերով կարելի է ջրհորից ջուր հանել։ Նա ինքն է դույլերով ջուր հանել։ Նա կիրառում էր այնպիսի՜ հնացած մեթոդ։

Կոնֆուցիոսը մոտեցավ ծերունուն և ասաց. «Բարեկամս, չգիտե՞ս, որ նոր գյուտ կա, մարդիկ ձիերի և ցուլերի օգնությամբ ջրհորներից են ջուր ստանում, ինչո՞ւ ես ինքդ դա անում»։

Ծերունին ասաց. «Ավելի լուռ խոսիր, ավելի հանգիստ խոսիր, ինձ չի հետաքրքրում, թե դու ինչ կասես, բայց վախենում եմ, որ տղաս քեզ լսի»:

Կոնֆուցիոսը հարցրեց. «Ի՞նչ ի նկատի ունես»:

Ծերունին պատասխանեց. «Ես գիտեմ այս նորամուծությունների մասին, բայց այս բոլոր գյուտերը մարդուց խլում են իր աշխատանքը , ես չեմ ուզում, որ տղաս կապը կորցնի, քանի որ այն օրը, երբ նա կկտրվի ֆիզիկական աշխատանքից, նա կկորցնի կապը ամբողջ կյանքի՝ գոյության հետ:

Կյանքն ու աշխատանքը հոմանիշ են։ Կյանքն ու աշխատանքը նույն իմաստն են պարունակում։ Բայց կամաց-կամաց մենք հաջողակ համարեցինք այն մարդկանց, ովքեր ստիպված չեն ֆիզիկական աշխատանք կատարել, իսկ նրանց, ովքեր ստիպված են ֆիզիկական աշխատանք կատարել՝ հիմարներ: Եվ ինչ-որ իմաստով դա տեղի է ունեցել, քանի որ շատերը հրաժարվել են ֆիզիկական աշխատանք կատարելուց, որպեսզի այլ մարդիկ չափազանց շատ գործ ունեն անելու։ Շատ աշխատանքը սպանում է մարդուն։ Չափազանց քիչ աշխատանքը նույնպես սպանում է նրան:

Այսպիսով, ես ասացի. «Աշխատանքի ճիշտ քանակություն՝ ֆիզիկական աշխատանքի ճիշտ բաշխում»: Յուրաքանչյուր մարդ պետք է կատարի ֆիզիկական աշխատանքի որոշակի բաժին: Որքան ավելի ինտենսիվ, ավելի երանելի, որքան ավելի երախտագիտությամբ է մարդը կատարում իր կյանքի ֆիզիկական աշխատանքը, այնքան ավելի շատ է նա գտնում, որ իր կյանքի էներգիան ուղեղից սկսում է իջնել դեպի ներքև՝ ավելի մոտ՝ դեպի պորտը: Ֆիզիկական աշխատանքի համար ուղեղ կամ սիրտ չի պահանջվում։ Ֆիզիկական աշխատանքի համար էներգիան ստացվում է անմիջապես անոթային կենտրոնից: Այնտեղ է դրա աղբյուրը:

Շատ կարևոր է, որ լինի որոշակի քանակությամբ ֆիզիկական աշխատանք՝ ճիշտ սնվելու հետ մեկտեղ։ Ոչ այն, որ դուք պետք է դա անեք ի շահ այլ մարդկանց. եթե դուք օգնում եք աղքատներին, ապա օգուտ եք ստանում աղքատներին, եթե գնում եք գյուղ և զբաղվում հողագործությամբ, ապա դուք օգուտ եք բերում ֆերմերներին, և եթե դուք ֆիզիկական աշխատանք եք կատարում, ուրեմն դուք մեծ սոցիալական օգուտ եք ստանում… Սրանք բոլորը սուտ բաներ են։ Այս ամենը պահանջվում է ձեր բարիքի համար, այլ ոչ թե հանուն այլ մարդկանց։ Դա ոչ մեկի շահի հետ կապ չունի։ Իհարկե, ինչ-որ մեկը կարող է օգուտ քաղել դրանից, բայց նախ և առաջ, ամեն ինչ ձեզ համար է:

Երբ Չերչիլը թոշակի անցավ, մի օր ընկերս եկավ նրան այցելելու: Լինելով ծերության տարիներին՝ Չերչիլն իր այգում փորել և տնկել է բույսեր։ Ընկերս նրան մի քանի հարց տվեց քաղաքականության մասին։ Չերչիլն ասաց. «Արի, վերջացավ: Եթե ուզում ես ինձ հետ ինչ-որ բանի մասին խոսել, կարող ես ինձ հարցեր տալ երկու բանի մասին: Դուք կարող եք ինձ հարցնել Աստվածաշնչի մասին, քանի որ ես այն կարդացել եմ տանը, իսկ դուք կարող եք ինձ հարցնել դրա մասին: այգեգործություն, որովհետև ես դա անում եմ իմ այգում։ Հիմա ես թքած ունեմ քաղաքականության վրա։ Այս մրցավազքը ավարտված է։ Հիմա ես ֆիզիկական աշխատանք եմ անում և աղոթում եմ»։

Երբ ընկերս վերադարձավ, նա ինձ ասաց. «Ես չեմ հասկանում, թե ինչպիսի մարդ է Չերչիլը: Ես մտածեցի, որ նա կպատասխանի իմ հարցերին: Բայց նա ասաց, որ միայն աշխատում է և աղոթում»:

Ես նրան ասացի. «Գործ ու աղոթք ասելը կրկնություն է, աշխատանքն ու աղոթքը նույն բանն են, հոմանիշներ են, օրվա աշխատանքը դառնում է աղոթք, իսկ աղոթքը՝ աշխատանք, հասնում ես աշխատանքի ճիշտ չափին»:

Մի փոքր ֆիզիկական աշխատանքը շատ կարևոր է, բայց մենք դրան ուշադրություն չենք դարձնում։ Նույնիսկ Հնդկաստանի ավանդական սանյասինները ուշադրություն չէին դարձնում աշխատանքին, ձեռնպահ էին մնում դրանից։ Նրանց գործն անելու մասին խոսք լինել չէր կարող։ Նրանք ուղղակի շարժվեցին մյուս ուղղությամբ։ Հարուստ մարդիկ դադարեցին աշխատել, քանի որ փող ունեին և կարող էին վճարել իրենց աշխատանքի համար, իսկ սանյասինները դադարեցին աշխատել, քանի որ չէին ուզում կապ ունենալ աշխարհի հետ: Նրանք ստիպված չէին որևէ բան ստեղծել, և նրանք չպետք է փող աշխատեին, բա ինչո՞ւ աշխատեին: Արդյունքում հասարակության երկու հարգված խավերը դադարեցին աշխատել։

Այսպիսով, այն մարդիկ, ում ձեռքում էր գործը, աստիճանաբար դադարում էին հարգվել։

Փնտրողի համար ֆիզիկական աշխատանքը մեծ նշանակություն և օգտակարություն ունի… ոչ թե այն պատճառով, որ թույլ է տալիս աշխատանքի միջոցով ինչ-որ բան ստանալ, այլ որովհետև որքան շատ ես ներգրավված ինչ-որ գործի մեջ, այնքան քո գիտակցությունը սկսում է կենտրոնանալ: Այն սկսում է իջնել ուղեղից։ Պարտադիր չէ, որ դա արդյունավետ աշխատանք լինի: Դա կարող է անարդյունավետ լինել, դա կարող է լինել պարզապես վարժություն: Բայց աշխատանքի որոշակի ծավալը շատ կարևոր է մարմնի ճարպկության, մտքի լիարժեք ուշադրության և էության ամբողջական զարթոնքի համար: Սա երկրորդ մասն է։

Այս մասում կարող է սխալ լինել։ Ինչպես դուք կարող եք սխալներ թույլ տալ ձեր սննդակարգում. մարդը կարող է շատ քիչ կամ շատ ուտել, այնպես էլ այստեղ կարող է սխալ լինել: Ոմանք ընդհանրապես չեն մարզվում, մյուսները՝ չափից շատ։ Ըմբիշները չափազանց մեծ ֆիզիկական ծանրաբեռնվածություն ունեն. Նրանք հիվանդ են։ Ըմբիշը առողջ մարդ չէ. Ըմբիշը չափազանց մեծ սթրես է դնում իր մարմնի վրա. նա բռնաբարում է իր մարմինը. Եթե ​​մարմինը չարաշահվում է, ապա նրա որոշ մասեր, որոշ մկաններ կարող են ավելի շատ զարգանալ։ Բայց ոչ մի ըմբիշ երկար չի ապրում։ Ոչ մի պայքարող առողջ չի մահանում:

Դուք գիտե՞ք, որ բոլոր ըմբշտիչները՝ Գաման, Սանդովը, թե որևէ ուրիշը, ում մարմինը նույնիսկ ավելի մեծ է՝ նույնիսկ ամենամեծ մարմին ունեցողները առողջ չեն մահանում: Նրանք վաղ են մահանում: Եվ մահանում են ծանր հիվանդություններից: Մարմնի վրա բռնությունը հանգեցնում է մկանների աճի և մարմինը դարձնում է արժանի ցուցադրվելուն՝ ցուցադրվելուն ցուցադրությանը, բայց ցուցադրության և կյանքի միջև կա մեծ տարբերություն: Կա մեծ տարբերություն կենդանի, առողջ մարդու և էքսպոզիցիոնիստի միջև:

Յուրաքանչյուր մարդ պետք է ինքնուրույն պարզի, իր մարմնին համապատասխան, թե որքան աշխատանք պետք է կատարի ավելի առողջ և թարմ կյանքով ապրելու համար։ Որքան շատ մաքուր օդ կա մարմնի ներսում, այնքան ավելի երանելի է յուրաքանչյուր շունչը, այնքան ավելի շատ կենսունակություն կարող է ներդնել մարդը ներքինի ուսումնասիրության մեջ:

Ֆրանսիացի փիլիսոփա Սիմոնբելն իր ինքնակենսագրության մեջ հրաշալի է գրել: Նա ասաց. «Երեսուն տարեկանում ես անընդհատ հիվանդ էի: Ես վատ էի զգում և ուժեղ գլխացավեր ունեի: Բայց միայն քառասուն տարեկանում հասկացա, որ մինչև երեսուն տարեկան աթեիստ եմ եղել: Առողջ դարձա, երբ Ես դարձա թեիստ, միայն հետո տեսա, որ իմ բոլոր հիվանդություններն ու վատառողջությունը կապված են իմ աթեիզմի հետ:»

Հիվանդ ու վատառողջ մարդը չի կարող լինել երախտագիտությամբ լի գոյության հանդեպ: Դրանում գոյության համար երախտագիտություն լինել չի կարող։ Կա միայն զայրույթ: Նման մարդը ոչինչ չի կարող ընկալել, քանի որ լի է զայրույթով։ Նա պարզապես մերժում է։ Եթե ​​կյանքը չի հասնում առողջության որոշակի հավասարակշռության՝ ճիշտ աշխատանքի և վարժությունների միջոցով, ապա բնական է, որ մարդը կունենա որոշակի բացասականություն, դիմադրություն, զայրույթ կյանքի նկատմամբ։

Աշխատանքի ճիշտ քանակությունը կարևոր աստիճան է սանդուղքի վրա վերջնական թեիզմի համար:


Ռուսերեն տարբերակ

Оставьте комментарий