1. Տրված գոյականները երկու խմբի բաժանի ́ր:

Մարմին,շարժում,ժամանակ,ճանապարհ, դաշտ, նյութ, մշակույթ, օրացույց․
մշակույթներ,նյութեր,Մարմիններ, օրացույցներ,շարժումներ, դաշտեր, ճանապարհներ, ժամանակներ․
նյութեր, շարժում, ժամանակ, մարմիններ, ճանապարհ, օրացույցներ, դաշտ, շարժումներ, նյութ, դաշտեր, մշակույթ, ճանապարհներ, ժամանակներ, օրացույց:

2. Օգնի´ր կարգի բերել ընկերոջդ տեքստը՝ շտկելով այնտեղ եղած տարաբնույթ սխալները:

Իմ ամենասիրած ստեղծագործությունը բոլոր Չարենցի ստեղծագործություններից՝<<Ես իմ անուշ Հայաստանի>> ստեղծագործությունն է: Քանիոր այնտեղ շատ գեղեցիկ խոսքեր կան և այն Հայաստանի մասին է, իսկ ես իմ երկիրը շատ եմ սիրում: Նաև այն շատ գեղեցիկ նկարագրում է Հայաստանը։Ես կարծում եմ ,որ ուրիշ ազգի մարդիկ բանաստեղծությունը լսելով կուզենան գալ և տեսնել Հայաստանը:

3. Տրված գոյականները դարձրո ́ւ հոգնակի եւ բացատրի ́ր օրինաչափությունները:

Ա. Ձեւ- Ձեվեր, արտ-արտեր, հարց-հարցեր, սարք-սարքեր, զենք-զենքեր, դեզ-դեզեր, օր-օրեր:- եր

Բ. Երկիր-երկրներ, տարի-տարիներ, գնացք-գնացքներ, նվեր-նվերներ , վայրկյան-վայրկյաններ, ուղեւոր-ուղեվորներ :-ներ

Գ. Թոռ-թոռներ, դուռ-դռներ, մուկ-մկներ , ձուկ-ձկներ, լեռ-լեռներ, բեռ-բեռներ:-ներ

Դ. Աստղ-Աստղեր, արկղ-արկղեր, վագր-վագրեր , անգղ, սանր:-եր

Լրացուցիչ կրթություն (տանը)

Հաջորդ անգամ հանդիպելու ենք գրականության ժամին: Պատրաստ կլինես, որ բանավոր ներկայացնենք ու քննարկենք Ավետիք Իսահակյանի «Արևի մոտ» պատմվածքը: Լրացուցիչ կրթության աշխատանքներից կընտրես ցանկացածդ ու կատարելուց հետո կուղարկես ինձ:
Իմ հայացքը ստեղծագործությանը (կարող ես վերլուծել ստեղծագործությունը, առանձնացնել քեզ համար կարևորը, առանձին կերպարի, համեմատել քեզ ծանոթ այլ ստեղծագործությունների ու կերպարների հ

Մարդկանց երկու աշխարհները

Կան մարդիկ, որոնք ոչինչ չունենալով կարողեն օգնել բոլորին ում անհրաժեշտ է օգնությունը։ Նաև կան մարդիկ, որոնք չեն օգնի, թեկուզ մի աշխարհ ունենան։

Ցնցոտիներով մանչուկները իմ ընթերցած ստեղծագործություններում

այլ

Աշխատում ենք տեսանյութի հետ: Աշխատանքի փուլերը.

Թարգմանում ես քո ընտրած տեսանյութը /ռուսերենից, անգլերենից/:

Հնչյունավորում ես և տեղադրում քո յություբյան էջում:

Գրում ես քո ընտրած տեսանյութի հետ կապված աշխատանք:

Տեսանյութ-աշխատանքի թեմա

Գրքի էվոլյուցիան-Ինչ ճանապարհ է անցել գիրքը

Ինչպես են հերոս դառնում-Ինչով են նման բոլոր հերոսները. օրինակներ իմ կարդացած գրքերից

Ինչպես կառուցել հորինված աշխարհ-Ինձ ծանոթ երևակայական աշխարհները. ինչով են դրանք նման միմյանց

Աշխարհի ամենախորհրդավոր գիրքը-Ինչ կարծիք ունեմ ամենախորհրդավոր գրքի մասին

Ինչպե՞ս գրել գեղարվեստական գիրք, որ այն լինի «կենդանի»

Թորի` դեպի հսկաների երկիր ճամփորդության առասպելը-Թորի ճամփորդության առասպելի տված դասերը

Պրոմեթևսի առասպելը-Ինչ իմացա Պրոմեթևսի մասին

Անմահ ճերմակ օձի մասին չինական առասպելը-Չինական առասպելի մասին

այլ

Տեսանյութերի, ձայնանյութերի պատրաստում ցանկացած թեմայով, տարբերակներ.

Իսկ դու գիտեի՞ր…

Սա էլ իմացիր

Ընթերցում եմ

այլ

Հարցազրույցներ

Մերոնց հետ

Անցուդարձ

Զրույցի ժամ

այլ

Բլոգային անցուդարձ

մտորումներ,

հարցադրումներ,

պատումներ…

այլ

Ընտանեկան նախագծեր

Սովորողի օրագիր

Կարող ես կիսվել օրվա կարևոր ու տպավորիչ պահերով՝ այդ մասին գրելով բլոգում կամ պատրաստելով փոքրիկ ամենօրյա վլոգ

Կարող ես կիսվել նաև անելիքներովդ,

Եթե ունենաս հետաքրքիր մտքեր, մտորումներ, կարող ես ներկայացնել,Օրագրային գրառումդ կամ տեսանյու

Оставьте комментарий